Ex-Lummenaren verwennen Royal Limburg
Onder leiding van Gerard Cuypers waren de ex-Lummenaren de prijsgevers van dienst voor deze 4BBB. Een record aantal deelnemers ( 166 ) voor een eendagswedstrijd zorgde ervoor dat er uitzonderlijk tot 15 uur werd gestart.
Om in de prijzen te vallen moest er dit weekend geweldig gescoord worden. Mooiste getuige hiervan was de overwinning van Raf Ramaekers met zijn zoon Cedric die de kaap van 50 punten haalde. Ondanks een fenomenale score van 47 punten moesten Vasso Smeets en Axelle Vanderstricht zich tevreden stellen met de tweede stek. Liesbet Michiels veroverde de laatste podiumplaats in het gezelschap van Gerard Cuypers. Erik en Lisette Vanbaelen sprokkelden eveneens 43 punten en waren goed voor de vierde plaats.
In de tweede reeks ging de overwinning naar Monika Ray en Anick Vandebeek. De twee dames vergaarden samen 45 punten en bleven zo twee lengtes voor op het koppel Jan en Nathalie Hillen. Ook zij telden een voorsprong van 2 punten op een vijftal waarvan Lauren Vansweevelt en Dietrich Bourguignon de beste in-ronde inleverden.
Han en Inge Wevers namen de bloemen in ontvangst in de derde reeks. Met hun 46 punten moesten ze zich nog reppen om Pascal Vansweevelt en Hugo Celis achter zich te laten. Nicole Kuffner en Willy Bloemen legden beslag op de bronzen medaille ten nadele van een viertal die eveneens 43 punten scoorde.

















