Dames 3 en Heren 4 stijgen
Sterke prestaties van de KLGC-interclubteams: twee kampioenschappen en veel podiumplaatsen
De interclubcompetitie van dit seizoen was er opnieuw eentje vol spanning, strijd en sportieve hoogtepunten voor de spelers van KLGC. In totaal kwamen meerdere teams uit in verschillende divisies, en ze hebben stuk voor stuk de club trots gemaakt met hun prestaties.
Kampioenen in Dames 3 en Heren 4
De grote uitblinkers dit seizoen zijn zonder twijfel onze Dames 3 en Heren 4 teams. Beide ploegen slaagden erin om al hun drie ontmoetingen overtuigend te winnen. Dankzij deze ongeslagen reeks mogen ze zich niet alleen kampioen noemen in hun respectievelijke reeksen, maar stijgen ze ook naar een hogere divisie. Een fantastische prestatie die getuigt van teamwork, inzet en een ijzersterke teamspirit!
Sterke tweede plaatsen voor de andere teams
Naast de kampioenenteams eindigden ook alle andere KLGC-teams ( behalve Heren 1) knap op de tweede plaats in hun poules, telkens met twee overwinningen en slechts één nederlaag. En steeds was er helaas een ploeg die wel haar 3 matchen wist te winnen waardoor de promotie net niet bemachtigd kon worden.
Een bittere noot voor Heren 1
Er was ook minder goed nieuws. Onze Heren 1-ploeg, die het opnam tegen de sterkste clubs van het land, kon zich dit jaar helaas niet handhaven in hun reeks en zal volgend seizoen aantreden in divisie 2.
Dank aan iedereen die heeft bijgedragen
De club wil ten slotte alle spelers, caddy’s en supporters van harte bedanken voor hun tomeloze inzet, sportieve mentaliteit en steun langs de zijlijn. Dankzij jullie inzet blijft KLGC groeien als club – op en naast het veld.
Op naar een even succesvol volgend seizoen!






